Käytä VELOITUKSETTA ja SITOUMUKSETTA 2 kuukauden ajan SALESmanagoa.

Saat meiltä markkinointiautomaatio asiantuntijan käyttöösi maksutta.
Asiakastutkimuksemme mukaan SALESmanago on kannattava investointi, ROI on parhaimmillaan 700%. Takuukäyttö on tehokas tapa sinulle nähdä mitä tuloksia SALESmanago voi tuoda yrityksellesi.

Takuukäytön aloittamiseksi allekirjoitetaan sopimus (tarkista luonnos täältä), jossa kuvataan ehdot.

Sopimus muuttuu kuukausipohjaiseksi mikäli jatkat sovelluksen käyttöä kahden kuukauden jälkeen (alk. 499 eur/kk + kontaktit). Saat bisnekseesi soveltuvan tarjouksen. 

Mikäli  irtisanot Takuukäyttö -jakson viimeisellä 8:lla viikolla, et maksa mitään, hinta on 0 eur!

Verkkokauppias saa maksuttoman tuen ja koulutuksen käynnistyksessä. SALESmanago projektipäällikkö ja markkinointiautomaatioasiantuntija, räätälöi ratkaisun toimintaasi. Hän integroi sovelluksen tarvittaessa muihin myynnin järjestelmiin.  SALESmanagossa on mukana  monikanavaisessa viestinnässä toimiva asiakashallintajärjestelmä. CDP om enemmän kuin CRM. Tekoäly toimii verkkokauppiaan tärkeänä apulaisena, joka ennakoi ja seuraa asiakkaan toimintaa sekä kohdistaa viestin.

Asiakkaan tietoturva on korkealla tasolla ja sitä varten allekirjoitetaan erillinen tietojentallennussopimus osapuolten kesken.

 

SALESmanago on muita vastaavia ratkaisuja selvästi edullisempi. Siinä ei ole piilokuluja (implementointi, käynnistys ja koulutus), jotka nousevat tuhansiin euroihin.

Testaa ja hyödynnä SALESmanago nyt!

Kun haluat kokeilla SALESmanagon sopivuutta organisaatiollesi sitoumuksetta sekä veloituksetta 2:n kuukauden ajan niin ole hyvä ja jätä yhteydennottopyyntö asiantuntijallemme.

    Takuukäyttö -sopimuksen aikataulu

    1. viikko
    Yleinen idea toteutuksesta, tärkeimpien suoritusindikaattoreiden määrittely ja yksityiskohtainen aikataulu.

    2. – 3. viikko
    Tärkeimmät tekniset määritykset ja näkökohdat, verkkosivuston yhdistäminen järjestelmään.

    3. – 7. viikko
    SALESmanagon pääasiallisten moduulien ja toimintojen toteutus. Täältä ensimmäiset tulokset!

    7. – 8. Viikko
    Nykyisen toiminnan analyysi, jatkokehitysalueiden tunnistaminen, suunnitelman laatiminen seuraaville viikoille.
    Perussopimuksen aloitus mikäli asiakas haluaa jatkaa yhteistyötä

    Markkinointiautomaatioasiantuntijamme tuottamat asiat Takuukäytön aikana:


    Sähköpostimarkkinointi

    Luodaan joukko malleja, joita tarvitaan asiakkaan sähköpostimarkkinoinnissa ja määritetään ne: joukkopostitukset / uutiskirje, automaattiset postitukset, personoidut sähköpostit (kuten syntymäpäiväsähköpostit), dynaamiset postitukset.

    Mobiilimarkkinointi

    Käynnistetään massa- ja automatisoidut lähetykset eri kanavien kautta, kuten: Sähköposti, SMS, WhatsApp.

    Web Push -ilmoitukset

    Verkko-push-ilmoitusten käyttö yleisissä mainoksissa sekä luodaan automaattiset kampanjat, joissa on dynaamiset suositukset.

    Hylättyjen ostoskorien tallennus

    Keskeytettyjen ostoprosessien palauttaminen ja aktivoiminen käyttäen kaikkia viestintäkanavia dynaamisilla tuotesuosituksilla (tarjoamalla jäljellä olevia tuotteita ostoskoriin).

    Dynaaminen  uudelleenkohdistaminen asiakkaisiin

    Uudelleenkohdistettavia kampanjoita asiakkaalle käyttäen sähköpostia markkinointikanavana, dynaamiset ja yksilölliset suositukset : viimeksi katsotut tuotteet, ristiinmyynti, lisämyyntitoimenpiteet, AI, Tekoälyyn (AI) pohjautuvat suositukset

    Mainoskampanjat asiakkaiden houkuttelemiseksi takaisin

    Houkutellaan  monikanavaisesti niitä asiakkaita ostamaan alennuksien avulla, jotka eivät ole olleet aktiivisia viimeaikoina

    Sähköpostitse toteutettavat Liidien nurturointi (ylläpito/jalostus)

    Opastetaan  potentiaalisia asiakkaita ostamaan ensimmäisen kerran, opastetaan hetiä tarjolla olevista tuotteista ja palveluista.

    Live Chatti

    Toiminto, jonka avulla voit keskustella asiakkaiden kanssa verkkosivustolla. Siitä voi esikatsella asiakkaan yhteystietoja ja hänelle tehtyjä tuotesuosituksista.

    Segmentointi

    Asiakastietokantojen automatisoitu segmentointi kolmella eri ulottuvuudella:

    ●        käyttäytymissegmentointi – nähdään mistä luokista, tuotteista, tuotemerkeistä asiakkaat olivat kiinnostuneita, miten he reagoivat viestintätapahtumiin

    ●        ostosegmentointiin – nähdään käyttäytyminen – kuinka usein he ostavat, mitä ovat ostot euroissa ja määrät, minkälaisia tuotteita ostetaan

    ●        väestörakenteen pohjalta – iän, sukupuolen, alueen jne. tarkasteluun

    Dynaaminen verkkosivuston personointi

    ●        Dynaamiset suosituskehykset eri paikkoihin, joissa suositellaan tuotteita eri muunnoksin ja yhdistelmin

    ●        verkkosivuston dynaamiset bannerit, jotka on mukautettu asiakkaan elinkaaren vaiheisiin

    Sosiaalisen todentamisen skenaario

    Näyttää ilmoitukset tuotesivulla, jotka osoittavat muiden käyttäjien kiinnostuksen tuotteeseen (kuinka monta ihmistä osti tuotteen, kuinka moni katseli tuotetta, kuinka moneen ostoskoriin on lisätty).

    Liidien generointimenetelmät

    Toteutetaan yksinkertaiset kontaktien hankkimisen menetelmät – yhteydenottolomakkeet, ponnahdusikkunat, sivupalkit.

    Markkinoinnin hallintapaneelit

    Analyytiikka kojelauta, joka näyttää markkinoinnin indikaattoreiden tärkeimmät tilastot asiakastapahtumista ja – vierailuista

    Liikevaihdon ja tulojen  kojelauta

    Analyysimalli, joka näyttää SALESmanagon tuottamat tulot  toiminnoista ja kampanjoista

    Asiakkaan ehdottamat omat ratkaisut

    Räätälöidään asiakkaan bisnestavoitteen pohjalta

    Toimenpide digitaalisella ostopolulla, jolla on keskeinen merkitys ostohankinnassa.

    Ota yhteyttä!

    Haluatko SALESmanagon 2 kk:n Takuukäytön sitoumuksetta ja maksutta?
    Onko sinulla kysyttävää?
    SOITA HETI
    Soita heti